Bryce Canyon - Monument Valley

6 augustus 2013 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Een vroege start vanmorgen, we za ten al on 7.45 uur in de auto. Al eerste stond de lower antelope canyon bij Page op het programma. We hadden ook een uur tijdsverschil. Eenmaal aangekomen en kaartjes gekocht moesten we not 1,5 uur each ten voordat we naar binnen mochten. In die tijd zijn we terug gereden naar Page en hebben boodschappen gedaan. Het was wel vreemd om daar ineens Ina uit Loenen tegen te komen. Not even wat gegeten en toen weer naar de canyon. Je mocht alleen met een gids naar binnen. Een deel was nog gesloten vanwege recente overstromingen. Met trapjes naar beneden en door een prachtige kloof. We kregen alle tijd on foto's te maken. Na het bezoek aan de canyon was het flink doorrijden om op tijd bij Monument Valley aan te komen ( hier was het een uur later). We hebben het geared voor onze sunset tour. We kregen zelfs een prive tour. Onze gids heette Don, een wat oudere Navajo Indiaan. Held aardige goede gids. Wat was ik blij dat we niet zelf over deze weg hoefde te tijd en, was echt slecht. De tour duurde 3 uur en we kwamen op plaatsen daar andere niet kwamen. Ik heb zelfs even op