Zion National Park - Bryce National Park

4 augustus 2013 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Na het ontbijt uitgecheckt en weer richting Zion gereden. Deze keer moesten we door het park voor zover toegestaan. Op een gegeven moment modest je door een tunnel, eigenlijk 2 baans maar we moesten er on de beurt door been. Wij waren de laatste in de rij en kregen van de ranger een stokje mee die we weer aan de ranger aan de andere kant moesten geven, wisten ze dat wij de laatste waren. Meteen name de tunnel de auto geparkeerd en de Canyon Overlook Trail. Vanaf het einde van het pad, te bereiken door trapjes, uitgeholde stenen, had je een prachtig uitzicht.

Vanuit Zion naar Bryce gereden, een ritje van ongeveer 2 uur. Eerst maar bij het hotel ingecheckt. Besloten niet meer te wandelen ( kids worden wandelmoe) maar met de shuttle bus het park in te gaan en bij de uitzichtpunten uit te stappen. Wow weer een prachtig park, heel anders dan Zion. Bryce staat bekend on zijn rode hoodoos. ook not wat wildlife gezien vandaag : mountain sheep, stokstaartjes en hertjes.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl