19 juli: de reis is nu echt begonnen

20 juli 2013 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen on kwart voor 7 kwam onze chauffeuse Astrid aanlopen om ons naar Schiphol te brengen. We werden voor de deur afgezet. Geprobeerd bij de zuil in te checken maar dat ging niet omdat de jongens op 1 boeking stonden dus dan maar gewoon bij de incheckbalie. Door de douane en even goed wakker worden met een kop koffie en om de tijd te doden wat gerummikubt en gekaart. Bij de gate even wat vragen beantwoord en door de body scan, allemaal zonder problemen verlopen. Op tijd vertrokken en op tijd geland in Chicago. Met een treintje van terminal 5 naar terminal 1 en daar begon het lange wachten.
Chicago is een mooi vliegveld maar ze hebben een gebrek aan lekkere bankjes. Afijn toen we eindelijk mochten inchecken en het vliegtuig onderweg was naar de startbaan was er onweer en was het niet eens zeker of we mochten vertrekken. We hadden geluk en zo'n 50 minuten later touch opgestegen. In Phoenix de bagage van de band, shuttlebus in en naar Alamo waar we een auto hadden gehuurd. Toch gekozen voor een grotere met bijbetaling en in onze grijze Dodge SUV op een naar het hotel. Om 2 uur konden we Dan eindelijk slapen.

1. Dionne:
    20 juli 2013
    Hele fijne vakantie, geniet ervan en hopen veel van jullie te lezen.
  2. Angela:
    21 juli 2013
    Nu is het echt begonnen ! Geniet ervan ! Is het erg warm ? We (=Theo) zijn ook benieuwd naar de auto.