Palm springs-Los Angeles

21 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Ook nu waren we weer vroeg wakker, dus koffers ingepakt en op een naar LA. Even gestopt bij de 7 eleven voor sandwiches en chocolademelk en off we go. Op het programma staat legoland, dit ligt in de buurt van San Diego due het was een beetje om. Slecht aangegeven maar de tom tom kon het wel vinden.We hadden al kaartjes dus we konden meteen doorlopen. Park is groter dan Billund dus het lijkt minder druk. Eerst maar even de achtbaan gedaan, niet echt lang hoeven wachten. Een ritje in Pharaoh's revenge, waarbij we ouders tegen kinderen deden en wij helaas verloren met 500 tegen 490. Bezoek aan mini land USA en star wars. Een voor ons nieuwe attractie was pirate reef. He gaat met een boot omhoog en daarna kom je met een plons neer. Je wordt hierin zijknat dus ik ben dat alleen Thimo en Jornt gingen. Na de lunch going Thimo even terug naar de auto om droge kleren aan te down! Nog even een cruise, de 4d film gekeken, geshopt en toen vonden we het genoeg. Op naar Los Angeles waar we 2 uur later waren. Thimo vond het water van het zwembad te koud en wij gingen naar de supermarkt. Thimo zag iemand die leek op Reed van de serie Criminal Minds, wat waarschijnlijk zo was!

1. Dionne:
    23 juli 2013
    Bablu is jaloers, hij wil ook naar LA . Je moet de groeten doen aan Ariana Grande uit Victorious ( Nickelodeon ) !!!!! En natuurlijk een foto!!!!!!