San Simeon -Monterey

25 juli 2013 - Monterey, California, Verenigde Staten

Op zich vandaag geen lange route maar wel een hele mooie, route 1. De eerste stop was al snel na het hotel, de zee olifanten. Het waren er niet zoveel maar ze maakten genoeg herrie en roken heerlijk(maar niet heus). Tweede stop het Julia Burns State Park waar we de waterfall overlook trail hebben gedaan, klein stukje lopen voor een waterval met niet meer zoveel water. Derde stop Point Lobos State park. Aangezien we bij het vorige park al hadden betaald mochten we nu gratis naar binnen. Hier zouden zee otters zitten. We hebben er maar 1 gezien ( van de long. 30) die er zouden moeten zijn. Maar we hebben leuk gewandeld en veel zeehonden gezien. Al laatste deden we de 17-mile drive bin Carmel. Een mooie route langs prachtige huizen en golfbanen. Onderweg waren er vele stops maar wij hebben er maar een paar gedaan. Tegen 6 uur kwamen we bij het hotel. De jongens gingen gelijk naar het strand voor het hotel.

Deze keer nog geen foto's, kan ze niet uploaden.