universal studio's

23 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op tijd wakker geworden. Ontbeten op de kamer. Bij de receptie een taxi laten bellen en op naar de universal studio's, een ritje van ong. 5minuten. We hadden al tickets dus we hoefden niet in de rij. Wat een drukte zeg! Eerst maar de treintour die je achter de schermen laat kijken bij verschillende sets o.a Jaws. Ook door 's werelds grootste 3d ervaring met King Kong, echt geweldig. Eenmaal uit het treintje terug de drukte in. Volgende stop the Simpson's ride: een ritje in een virtuele achtbaan, dat will je niet meemaken in een echte!   Met 4 roltrappen naar het lager gedeelte van het park. Vanwege de hitte waren er overal een soort sprinklers. Op naar de transformers waar de wachttijd inmiddels een uur was. Dit was een 3d ritje, echt leuk. Verder zagen we ook nog de waterwork show met verschillende effecten, een show met how ze special effects doen en we liepen door het house of horrors. Loop je door een spookhuis en op de gekste plaatsen duiken engerds op. Ze laten je schrikken maar raken je niet aan. Vond het vooral grappig. We verlieten het park even door 7 uur omdat we hadden afgesproken met Lauren. Geweldig om haar na al die jaren weer terug te zien. Was erg gezellig en ze bracht ons terug naar het hotel nadat we een stukje over de Hollywood boulevard garden gereden!