San Fransisco

28 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst mijn penvriendin Christine ontmoet. Was heel gezellig. Aangezien dat een beetje uitliep waren we te laat bij de bike rental, maar gelukkig was Kristen er nog. Zij was al op de fiets. We huurden fietsen, waarbij de jongens een helm op moesten, verplicht voor  ze.( waren ze niet blij mee). Gezellig een middagje door het Golden Gate Park gefietst. Gestopt bij het De Young Museum, niet om het museum te bezoeken maar je kon er naar de 9e verdieping en dan had je een mooi uitzicht. Het was nog steeds bewolkt dus geen bridge gezien. Je kon  van daaruit wel zien waar Kristen woonde. Bezoekje gebracht aan de Botanische tuin en wat bizons gezien. Rond half 5 de fietsen weer terug gebracht. We wilden terug lopen maar Kristen stond er op een taxi voor ons te be taken.Was wel luxe, knee taxi stappen en aan het einde niet eens te hoeven betalen, zelfs geen fooi! Later wat gegeten bij een turk vlakbij het hotel, was erg lekker. De jongens nog  even gezwommen op deze laatste avond in San Fransisco. Vandaag ook eindelijk wat kaarten verstuurd!